duminică, 12 iulie 2009

Unde-i plictiseala hop si concertul

Tinand cont ca ieri a fost sambata,una din minunatele zile in care nu ai ce sa faci,in jurul orei 18:00 m-am decis sa fac o vizita orasului.Am sunat-o pe mandra si i-am propus sa mergem la un concert pe insula cu toate ca afara statea sa ploua.Ajunsi acolo am dat peste o sumedenie de omuleti printre care si nenea Petrut (chitaristul formatiei 8&1/4 ) cu care am stat la o vorba.
In mare, concertul a fost destul de reusit tinand cont ca vremea nu a prea tinut cu nimeni si ploaia si-a facut imediat simtita prezenta.Putinii oameni care au ramas pe terasa de la debarcader cand a inceput ploaia au reusit sa creeze o atmosfera minunata cantand impreuna cu formatia piese cunoscute precum : Mugur de fluier,Rosu aprins,Rapa,What's Up etc.Mai jos aveti ceva poze facute printre stropi de ploaie si oameni grabiti,precum si un material video,zic eu destul de reusit .


Enjoy !





2 Comentários:

chopper_lady spunea...

aaaa....nu stiam eu cine tot canta rock pe insula. v-am prins>:)
:P

Anonim spunea...

oricum a iesit super
si ce daca ai filmat felicitari ca sponsorizesi asa ceva :D

Trimiteți un comentariu

Statistica

Pagini personale

Parteneri

World News 24 Edith21.info-->Stiri Bacauane Photobucket

Jitaru G. blog ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO