sâmbătă, 11 iulie 2009

Walt Disney si Pixar ne incanta din nou

Zilele trecute imi spunea prietena mea de un video lansat de Pixar si Walt Disney pe piata care merita vazut.Lam cautat foarte mult deoarece nu stiam cum se numeste,stiam doar ca este vorba de o barza :) . Intr-un final am dat de el pe Trilulilu si am zis sa-l postez si sa nu il tin numai pentru mine.Animatia este chiar reusita si din cate am inteles ruleaza la cinema-ul din mall inaintea oricarui film.Orice ar zice lumea despre cele doua case de film nu putem nega imaginatia de care dau dovada si animatiile care ne fac pe toti sa ramanem lipiti de monitorul,ecranul televizorului in timp ce ruleaza.




Seja o primeiro a comentar

Trimiteți un comentariu

Statistica

Pagini personale

Parteneri

World News 24 Edith21.info-->Stiri Bacauane Photobucket

Jitaru G. blog ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO