miercuri, 19 august 2009

Subway se extinde


Uite ca dupa o lunga perioada in care am absentat de pe blog am revenit hotarat sa modific design-ul si sa mai adaug ceva elemente de pagina.Destul cu mine.Hai sa trecem la subiectul de baza.
Daca inca nu a observat nimeni,Subway a mai deschis un pub cu acelasi nume pe strada Vasile Alecsandri,mai exact langa Ateneu.Din cate stiu inainte a fost un restaurant pe nume Bistro care a mers destul de prost,drept urmare s-a inchis :)).Am dat o fuga azi sa vad cum e pe acolo si sa ma holbez dupa niste diferente in comparatie cu cel vechi.In primul rand am ramas placut surprins de aranjamentul tablourilor de pe pereti si in al doilea rand mi-a placut ideea de a pune cat mai multe oglinzi pe pereti(mai exista o cafenea ceva de genu acesta in Brasov unde mama oglinzilor a trecut pe acolo).
Muzica a ramas aceeasi si asta nu e rau deloc.In concluzie,noul pub e ceva mai diferit decat celalalt si chiar merita sa mergi sa-ti bei cafeaua de dimineata acolo :).
Am facut ceva poze pt. a va face o idee.Sfatul meu e sa va miscati poponetele pana acolo pentru a va convinge singuri.

1 Comentário:

Edith spunea...

e de ceva timp deschis
l-au facut pe asta frumos
si celalalt l-au "renovat" si nu a iesit ce isi dorea majoritatea: vorbesc de tineri

Trimiteți un comentariu

Statistica

Pagini personale

Parteneri

World News 24 Edith21.info-->Stiri Bacauane Photobucket

Jitaru G. blog ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO